beylikduzu escort beylikduzu escort
beylikduzu escort beylikduzu escort
Home » seks hikaye » Üvey Annemle Seks Hikayeleri ile Konu Olacak Düzüşmemiz

Üvey Annemle Seks Hikayeleri ile Konu Olacak Düzüşmemiz

Üvey Annemle Seks Hikayeleri  ;sarışın ve 35 yaşında, süt gibi bir kadın. Bense 21 yaşındayım. Babamda hata. 50’lerinde bu kadar genç bir kadın olmaması lazımdı. Zaten kafa dengi olduğumuz sohbetimizden belli. Kanka olduk resmen. Sohbet, muhabbet derken babam da memnun halimizden. Söylediğine göre anlaşamayacağımızdan korkmuş.

Annem ve babam 4 sene önce ayrıldı. Annem evlenmişti ama babam geç kaldı derken 3, 4 ay önce o da evlendi. Genelde babamda kalırdım ve eğer evlenirse o zaman ayrı eve çıkarım, üvey baba ya da anne çekemem demiştim. Dinlemedi beni ama öyle bir kadınla evlendi ki şahane! İtiraf edeyim, başlarda ona karşı bakış açım sadece arkadaş gibiydi ama zamanla 31 çekerken hayal etmeye başladım. Odalar uzak ama inlemesini duyabiliyorum bazen ve bu benim daha da azmama neden oluyor. Babam çalışır, nakliye şirketimiz var. Bense okuyorum, İstanbul’da yine. Bu nedenle genelde evdeyim. Evde annemle yalnız kaldığımızda bazen bakışmalar falan olurdu ama dün 2, 3 bira içtim ve normalde yapmayacağım şeyler yapmaya başladım. Gittim mutfakta çalışan üvey anneme arkadan dayadım. O an sessiz bir ortam ya? Haberi de yok! Korktu bir an ve çekindi ama sonra gülümsedi. Yapma diyor ama resmen bir yandan canı da çekiyor, bunu gözlerinde görebiliyorum. Tamam dur dedim ve bu sefer önden dayamaya başladım.

Üvey Annemle Seks Hikayeleri

21 yaşında ve kumral, sıska bir adamım ama yarağım büyüktür. Bu arkadaşlar arasında da sohbet konusu olur ki eşofman var üzerimde resmen uzayıp gidiyor. Üvey annemde de çok bir şey olduğu söylenemez. Neredeyse tül gibi bir etek o nedenle dayadığım zaman yumuşacık kaba etini, bacaklarını hissedebiliyorum. Bir yandan sadece dayamak olmaz boynunu da emmek lazım, değil mi? Yalamaya başladım. Kulaklarına vardığım zaman kendinden geçti ve inlemeler başladı. Geç bile kalmış. O inlemelerle sikimi çıkarttım ve eğdim yere. Güzel saksı çekiyor. Daha önce sikiş deneyimim oldu, orospu, vs. siktim ama böyle işinde uzman bir kadın görmedim. Hayalarımı yalıyor ki öyle derinden dil darbeleri atıyor, neredeyse göt deliğime kadar.

Çok zevkli hissettirdi bana. Nasılsa gelen & giden olmayacak! Bunu da biliyorum ya? Hemen içeri çektim. Kanepenin üzerine altım ve eteği indirdim. Allah’ım… o nasıl bir göttür, amcıktır! Anlatamam! Süper. E tabi böyle bir şey yalanır arkadaşlar, ben de yaladım. Çok zaman geçmedi uzandım üzerine. Dilimle ıslatmıştım zaten hemen amcığa sikin başını oturttum ama büyük büyük diyor. Dedim babamda bu kadar yok mu? O da büyük ama böyle kalın değil, seninki çok kalın özellikle de Üvey Annemle Seks Hikayeleri  başı dedi. Üstelik benimki her zaman sertmiş, babamın siki ise sadece boşalırken sertleşiyormuş, genelde yumuşakmış. E sert erkeğim ben ne de olsa dedim ve itmeye devam. Nasıl bir haz, nasıl bir keyiftir bu. Altımdakinin canı çıktı tabi. O nedenle domalmasına müsaade ettim ama o denli dar bir göt deliği var ki denemeden olmaz. Göte geçirmeme izin vermemek için elinden geleni yapsa da oturttum. Yine de amcık gibi değil. Bu nedenle 1, 2 gir çık hareketinden sonra amcığa yeniden daldırdım. En çok sevdiğim olay ben onu sikmeden kendi kendini siktiriyordu. Göt hareketiyle ileri geri gidip gelerek. Sakin ol aşkım desem de kendinden geçmiş. Bir süre sonra seriye bağlayıp fışkırttım üvey annemin içine.

Bir cevap yazın

antalya escortistanbul escortistanbul escortesenyurt escortbeylikdüzü escortistanbul escortbeylikdüzü escortistanbul escortbahceşehir escortavcılar escortcapa escortistanbul escortfındıkzade escortataköy escortavcılar escortşirinevler escortbeylikduzu escort